NUFFNANG ADS

Friday 13 June 2014

CABARAN BARU BAKAL BERMULA


 Assalamualaikum.., :)





Counting days :) Alhamdulillah! Di saat kawan-kawan yang lain masih menunggu keputusan dari pihak sekolah berkaitan status praktikum, saya adalah antara orang yang terawal mendapat tahu tentang status permohonan praktikum. SMK Padang Midin menerima lamaran saya untuk menabur bakti selama lebih kurang empat bulan. Hati girang memandangkan dapat berpraktikum di negeri kelahiran walaupun jarak SMK Padang Midin dengan rumah saya boleh dikatakan tidak terlalu dekat.





Tak sabar rasanya nak berpraktikum tapi tetap juga ada rasa takut terhadap penerimaan pelajar dan guru-guru SMK Padang Midin. Tapi menurut senior-senior yang pernah berpraktikum di sekolah ini, meraka kata guru-guru dan pelajar di sekolah ini baik-baik semua. Jadi harapnya, semua akan baik-baik belaka. In Sya Allah. Keep Trust :)

Buat semua kawan-kawan AT-45 dan semua warga UPSI yang satu batch, selamat berpraktikum sya ucapkan!

Kepada kawan-kawan yang masih berstatus recommened, keep waiting for the school to approve. Well, actually waiting is not a crime. Just keep believing that what are you believe. When the time comes, it shows that Allah makbul kan doa kita. In Sya Allah :)


 


 Such a a good reminder kepada kawan-kawan yang bakal berpraktikum. Hehe


Keep Smile :)
14 Sya'aban 1435

No comments:

Post a Comment